dimecres, 29 d’octubre del 2008

NOU COMUNICAT D'AMADEU CASELLAS

Avui m'he assabentat que volen sancionar la meva advocada, Diana Reig, i el meu advocat, Francesc Arnau, per informets fets pels carcellers de l'hospital deTerrassa, quan jo hi estava ingressat en vaga de fam. Els volen sancionar els col.legis d'advocats, pel fet de portar-me documents relacionats amb el meu tema.

Això em sembla vergonyós. A qui s'ha de sancionar és als carcellers d'allà. No havia dit res per no embolicar més les coses, però durant el temps que vaig estar en aquest hospital van humiliar la meva mare i els meus amics, quan els deixaven entrar després d'un escorcoll humiliant. Han fet venir amics meus de diversos llocs allunyats de l'estat espanyol, i quan han arribat no els han deixat passar. S'han perdut instàncies que he fet i que consten en el llibre de registres de sortida; ens han fet tota mena de males passades, finbs i tot amb la meva roba, que casualment van tacar amb xampú...

I ara pretenen sancionar els meus advocats. Bé, si això passa, jo començaré una nova vaga de fam de protesta per l'actuació d'aquest feixistes que pretenen intimidar els advocats que ens defensen, i consideraré trencat tot el que fins ara hem parlat amb les institucions catalanes, que estan demostrant ser uns feixistes: pitjor que Franco.

I demano a tots els qui m'heu recolzat que comenceu a pressionar, amb faxos o com cregueu més convenient, els col.legis d'advocats de Barcelona, de Terrassa i de Lleida. No permetrem que sancionin els nostres advocats. no ens rendirem davant del feixisme sinó tot al contrari: lluitarem. Ni els grups de suport niels anarquistes ens quedarem amb els braços plegats davant d'aquests abusos. de moment, el que us demano és que inundeu els els col.legis d'advocats amb faxos i correus d'internet. I si la història continua, que cadascú faci el que cregui convenient. Jo, particularment, ho faré començant una altra vaga de fam.

Contra el feixisme i la censura, acció directa.

Amadeu Casellas Ramon
Brians II,
dia 24-10-2008
Salut y anarquia!

PDT. Diana y Francesc: estem amb vosaltres, fins a les últimes conseqüències.



COMUNICADO DE AMADEU CASELLAS

Hoy me he enterado de que quieren sancionar a mi abogada, Diana Reig, y a mi abogado, Francesc Arnau, por los informes hechos por los carceleros del hospital de Terrassa cuando yo estaba allí ingresado en huelga de hambre. Los quieren sancionar los colegios de abogados por traerme documentos relacionados con mi tema.

Esto me parece vergonzoso, cuando a los que hay que sancionar son a los carceleros que se encuentran allí. No había dicho nada para no liar más las cosas pero en el tiempo que he estado en ese hospital, han humillado a mi madre y mis amigos, cuando los dejaban entrar, tras un cacheo humillante. Han hecho venir amigos míos de distintas puntas del Estado español y cuando han estado allí no les han dejado pasar, se han perdido instancias que he cursado y constan en el libro de registro de salida, han hecho todo tipo de perrerías incluso con mi ropa que casualmente la mancharon de champú.

Y ahora pretenden sancionar a mis abogados. Pues bien, si eso sucede yo empezaré de nuevo con una huelga de hambre en protesta por estos fascistas que pretenden intimidar a los abogados que nos defienden y romperé todo lo hablado hasta ahora con las instituciones catalanas que están demostrando ser unos fascistas, peores que Franco.

Y pido a todos los que me habéis apoyado que empecéis a presionar con fax o como creáis más conveniente a los colegios de abogados de Barcelona, Terrassa y Lleida. No permitiremos que sancionen a nuestros abogados. No nos rendiremos ante el fascismo si no todo lo contrario, lucharemos. Ni los grupos de apoyo ni los anarquistas nos quedaremos de brazos cruzados ante estos abusos. De momento lo que os pido es que inundéis los colegios de abogados con fax y correos por internet y si la historia continua que cada uno haga lo que crea conveniente, yo en particular lo haré empezando con otra huelga.

Contra el fascismo y la censura, acción directa.



Amadeu Casellas Ramón

Brians II, día 24-10-2008

Salud y anarquía



PDT. Diana y Francesc: estamos con vosotros, hasta las últimas consecuencias.